Viața ca o cunoaștere

Mama îmi povestea că atunci când eram mică puneam o mie și una de întrebări. ”Mami, de ce nu cad stelele de pe cer?” Grea provocare pentru mama, care trebuia să îi dea răspuns la o întrebare deloc ușoară unei puștoaice de 3 anișori,care o tot întreba : Mama, de ce ?

***

În timp ce pomul vieții  creștea, de ce-urile deveneau tot mai complicate și mai deocheate.  Pofta de cunoaștere, setea de a afla lucruri noi deveneau mai intense și mai mari. Enciclopedia ”Vreau să știu” mai putea face față curiozității mele nestăvilite în copilărie. Dupa aia a urmat, în adolescență  ”Oxford  English Encyclopedia”, iar atunci când a apărut Google search și Wikipedia – curiozitatea mea a zis ”Aici e de mine”.

***

Unii cred că în viață e important să faci avere, alții cred că viața e distracție maximă, eu cred că viața înseamnă cunoaștere. Cu fiecare răspuns găsit, cu fiecare curiozitate stinsă,  cu fiecare carte citită, cu fiecare lecție învațată, cu fiecare experiență trăită , simt că devin mai bună,  cresc, evoluez, îmi trăiesc viața la maxim.

Viața înseamnă a cunoaște.

Cunosc, deci trăiesc.

sursa

Leave a Reply

